Happy happy

Åh underbara dag! Började med att jag försov mej. Jobbigt men fantastiskt skönt att få sova ut och eftersom jag inte direkt hade någon tid att passa så gjorde det inte så mycket. Det gjorde dessutom att jag blev mkt mer effektiv. Åkte till skolan, träffade Kattis och Elle. Pratade lite med dom, fick min avhandling sen gick jag ner till stan. Solen sken och den värmde faktiskt. Kändes som att våren är på väg på riktigt.
Väl på stan så fixade jag alla böcker som jag måste ha till nästa moment, åt lunch på subway, tog bussen hem, diskade och nu sitter jag här.
Nu till det som gjorde att den här dagen till en av dom bästa på länge. Jag pratade med min chef. Jag fick jobb i sommar på samma avdelning som förra sommaren. Vilket innebär att jag ska jobba fyra veckor med världens bästa Jenny. Hur bra som helst. Dessutom ser det ut som att jag ska jobba lite nästa vecka också. På fredag ska jag åka hem. Jag var väldigt kluven till hur jag skulle göra eftersom det är jobbigt att vara hemma, men jag inser att det faktiskt ska bli riktigt skönt att komma hem. Speciellt eftersom jag kan jobba. Troligtvis.
Det allra bästa är att pappa antagligen följer med mej upp sen och hjälper till att flytta. Världens bästa pappa. Säga vad man vill, men han ställer faktiskt alltid upp. Det är så underbart skönt med tanke på all den ångest och oro som flytten har orsakat. Nu är allt det som bort blåst. Åh underbart!
Så Jenny och Karpen, fest på lördag kanske?
Jennifer, Maria, Sara, Jossan och Emelie middag och massa vin någon kväll?
Toraa du och jag ska ses varje dag, och se till att klämma ut ungen snart så jag kan få träffa den!
Marie, en dag på stan?
Sofia, fika och mys i din nya lägenhet?

Nu är det dags för te och teve, kanske lite plugg också? Nej det får bli ikväll! Happy happy!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tar gärna o träffas om vi kan få ihop våra tider!
:-)

2008-02-11 @ 19:03:07
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Sofia

självklart! skönt att din pappa följer med upp! oroa dig inte inför flytten, det kommer att gå kanon!

sho!

2008-02-12 @ 10:38:05
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se
Postat av: Jenny

på lördag blir det till att supa oss fulla!puss

2008-02-13 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0