Hemfärd

Först och främst vill jag tacka för världens bästa lunch idag. Tack Kattis och Linda. Helt fantastiskt.

Ja idag bär det av hemåt igen det. Känns som att jag nyss var hemma, men det blir nog bra. Ska jobba hela nästa vecka och jag får jobba veckan därpå också om jag vill, men jag har massa plugg också och sen vill jag ju så klart hinna träffa alla också. Så vi får se hur det blir. Jag jobbar ju då natt, så inga telefonsamtal innan tre på eftermiddagen, bara i yttersta nödfall. Det går dock bra att ringa hela nätterna!
Eftersom vi fortfarande inte har bredband hemma så kommer jag kanske inte vara så duktig på att uppdatera här, men jag ska göra mitt bästa!
Och jag bli väldigt glad för sms och telefonsamtal (efter 15.00)!!!

Nu måste jag städa och packa klart. Sen mat och dusch. Och sen kör världens bästa Anette mej till tåget! Tack för det!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som du har mycket att göra när du kommer hem.

2008-02-16 @ 17:01:45
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Frida

Hejhejhaaloo! Fan vad skönt att jobba natt! Synd att jag missade lunchen. Ses när du återvänder till norrland! Njut lite av att vara hemma också

2008-02-19 @ 08:47:48
URL: http://adirf.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag fattar inte att de inte har bredband! Min mormor har det! Saknar dig.

2008-02-25 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0