Morgon

God morgon. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att gå upp. Jag borde verkligen göra det nu så jag hinner fixa lite innan bussen går, men det är ju så varmt och skönt under täcket. Det som kommer att få mej att gå upp är väl att jag blir hungrig!

Jag har precis kommit på vad jag ska köpa till min söta bror i födelsedagspresent. Han fyller 11 juli så det är ett tag kvar, men jag fick just en lysande idé. Han kommer att bli så glad!

Ikväll åker jag hem. Ser inte fram emot tågresan direkt, men jag har laddat podden med massa bra musik och så ska jag ta med mej några böcker, så jag ska nog överleva. Jag fick en plats längst ut vid gången, vilket innebär att jag inte kommer att kunna sova nåt!

Nej nu måste jag faktiskt gå upp!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0