Plugg plugg plugg

Har precis kommit hem efter att suttit på skolan och pluggat med Elin och Erik. Totalt omotiverad. Jag gjorde verkligen ingenting. Satt bara där och läste lite typ. Dålig diciplin tror jag att det kallas.
Jag tror att jag har bestämt mej för att jag göra tentan under vfu:n faktiskt. Det känns som att jag inte vill sitta och tvinga mej själv att plugga den här veckan, det är bättre att börja städa ur nu innan flytten. Men jag kanske ändrar mej, vi får se.
Det var dock skönt att träffa några idag. Söndagsångesten blir ju alltid värre om man är själv. Nu kom jag iaf upp i tid och jag tog mej i kragen så att något blev gjort idag iaf.
Rök och kaffepaus nu innan jag ska rensa ur mina lådor med coldplay i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0