Pluggdag

Det här var meningen att det skulle bli en pluggdag. Jag skulle hinna med alla frågor som var kvar så att jag kunde dom så att jag i morgon bara kunde sitta och briljera. Och på måndag repetera allt så att jag kunde det som ett rinnade vatten på tisdag morgon. Jag har nu fått ändra på dom här planerna. Jag vaknade elva och är sjukt seg idag. I två timmar så har jag nu suttit med samma fråga och jag kan den fortfarande inte. Så jag tänker nu att jag ska göra nåt annat för att invänta inspirationen och sen sätta mej och plugga tills jag somnar. Det är ju fortfarande lugnt, jag känner inte någon direkt panik att jag inte kommer att hinna plugga in det, men tentaångesten finns verkligen där.
Nu kommer den stora frågan. Vad ska jag göra om jag inte pluggar? Städa? nej det tar för lång tid, då kommer jag inte hinna att plugga nåt idag. Titta på teve? Då kommer jag fortsätta att vara så här seg. Gå ut och gå? Det innebär att jag måste gå upp ur sängen, känns inte så lockande. Äh vad fan, jag får väl fortsätta att plugga, men det är svårt när man gråter för det är svårt att se texten man ska läsa då.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackare!

2008-02-02 @ 19:11:38
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0