Sjuk

Usch, jag mår verkligen inte alls bra idag. Hög feber och ont i hela kroppen. Det är så himla typiskt att jag blir sjuk nu när jag verkligen måste plugga. Jag gör mitt bästa men det är svårt att plugga när man knappt kan hålla ögonen öppna. Jaja om jag bara läser igenom dom sista frågorna idag och kansk pluggar in en till så har jag inte så mycket kvar tills i morgon. Som ni märker så lever jag på hoppet om att jag ska bli frisk tills i morgon. Jag måste bli det!
Kan ingen komma förbi med en stor påse godis?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att du är frisk tills imorgon. Om jag hade bott närmare hade jag gärna kommit med en extra stor påse med godis!! Tack för ditt fina kommentar förut på min blogg. Det värmde!

2008-02-03 @ 14:27:44
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0