Skryt

Ja jag tänkte att jag kanske skulle skryta lite om hur duktig jag är nu igen. Idag har jag tvättat all tvätt och så klart strykit den. Sen städade jag ur min garderob och min byrå! Är jag inte duktig så säg?!
Kände att det började bli dags att förbereda lite inför flytten.

Resten av kvällen kommer att bestå av god mat, vin och melodifestivalen. Jag hade bestämt mej för att bojkotta den i år, men inbitien festivalnörd som jag är så gick ju inte det så klart. Avgörandet kom i och med att Björn Gustafsson ska vara sidekick. Jag är kär i honom! Liksom alla andra fjortonåriga tjejer. Det där med humor ni vet.

I morgon ska jag sitta på skolan och plugga med Elin och Erik. Känns bra att plugga ihop med någon inför tentan nu. Har iofs pluggat med Elle, men via telefon. Men det blir bra iaf.

Den 15 Mars, mina damer och herrar, då har vi inflyttningsfest på Istidsgatan 23. Tema 50-tal. Bäst för er att ni dyker upp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är duktig på att blogga du:).

2008-02-10 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0