Tentan

Det har gått bra att plugga idag trots feber och värk, men nu börjar paniken komma krypande på allvar. Jag kan alla frågor utom fem. Jag känner mej verkligen helt säker på dom, och jag kan utveckla svaret om det behövs. Det kan man ju då tycka är bra att jag kan så många. Dock så har jag ju fem kvar. Hade jag haft seriösa svar på dom så hade det inte varit några problem, men nu har jag inte det. Vilket innebär att jag måste sitta och skriva nya svar på dom, vilket kommer att ta ett par dagar, dessutom har jag inte dom böckerna som behövs.
Nu kan man ju då lägga upp två olika strategier. Antingen så pluggar jag vidare på dom jag redan kan och hoppas på att det är dom som kommer, men det är ju faktiskt kanske stor riska att nån av dom fem frågorna ska komma. fem av tretton. Den andra strategin blir väl då att plugga in dom svaren som jag har på dom andra frågorna, men jag vet ju mycket väl att det inte kommer att räcka. Hur ska jag lösa det här?

I övrigt så mår jag lite bättre nu. Jag har nog inte så mycket feber och är inte lika seg, så jag hoppas att det går över tills i morgon.

Kommentarer
Postat av: anette

jag tycker om att dumförklara mina stackars få läsare.. :p det är nog nästan bara du som kollar, och då är ju allt som vanligt! Hoppas tentan går bra imorrn! :D Lycka till!

2008-02-04 @ 20:16:54
URL: http://aaanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0