The wind is vänding

Först och främst så ska jag tacka världens bästa Anette som åkte ut till mej och handlade så att jag fick mat. Världens snällaste!!
Sorry att jag troligtvis smittade dej!!

I övrigt så kan jag säga att jag mår mycket bättre idag. Jag har sovit hela natten, och hela förmiddagen. Fantastiskt skönt. Jag vet dock inte om det berodde på att jag proppat i mej det sista som medicin skåpet hade att erbjuda eller om det faktiskt är så att jag mådde så pass mycket bättre att jag kunde sova. I vilket fall så är det bättre nu så jag behövde nog den där sömnen.

Nu är dock frågan hur jag ska prioritera dagen. Tre alternativ finns.
Alt 1: Vila, alltså ligga framför teven och slötitta på alla superb programen som går på dagarna, så som nya tider.
Alt 2: Panikläsa avhandlingen och göra skrivuppgiften så jag kan vara med på seminariet i morgon.
Alt 3: Städa och diska, det är så otroligt äckligt här så jag klarar knappt av att se det.

Först och främst så ska jag påpeka att jag fortfarande har feber så egentligen borde väl alternativ 1 vara det bästa, men å andra sidan så är det ju inte så jobbigt att ligga och läsa heller. Men det blir ändå en press på ett annat sätt. Vi får se hur det blir, har ni några argument för varför jag skulle välja vad så väntar jag med spänning på att läsa dom.
Nu ska jag först ta en dusch, sen en frukostmacka till, sen får vi se.
(Tur att jag började må bättre idag, för jag var nästan beredd att börja tillbe högre makter.)

Kommentarer
Postat av: anette

hej Mongo! jag tror du smittade mig, eller åtminstone gjorde så att jag fick feber! fast det gör inget, för nu har jag varit på akuten och fått mig en dos antibiotika så nu blir jag snart frisk igen :D

2008-02-06 @ 18:20:27
URL: http://aaanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0