Trött

Idag har jag varit på uni och fixat artiklar med Elle och typ resten av klassen som också var där. Så nu återstår bara att läsa igenom dom så är jag förberedd inför i morgon.
Sen for jag ner på stan och fixade en biljett hem, så på fredag bär det av. Ska bli skönt att komma hem, bli lite ompysslad och så. Ska jobba nästa vecka också. Natt i samma grupp som Jimmy. Lite nervöst, kommer ju säkert trilla dit igen, men jag är så glad att jag får jobba natt iaf.

Nu är jag hemma iaf. Typ all energi bara rann av mej. Jag orkar inte ens sitta upp utan ligger i sängen, som vanligt. Jaja, jag kan sova til fyra, då är det dags att ta tag i livet igen.

Btw, skägg är the shit. Erik har aldrig varit så snygg som han var idag med sitt slutspelsskägg. Du borde ha skägg alltid Erik.

Jaja sova nu, kaffe och plugga sen. Och ej att förglömma, Lost ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0