04.06

ja så mkt är klockan nu. jag hade från början planerat att plugga hela natten men sen så insåg jag att det kanske var bättre att sova så att jag skulle orka plugga i morgon. går och lägger mej vid ett kanske..men klart som fan så går det inte att somna. så nu ligger jag här och funderar på om jag ska skita i att sova i natt då och koka kaffe och plugga? men jag vet ju hur det blir..jag kommer inte att plugga nåt i morgon då..och det måste jag ju!!

det har snöat stora vita flingor idag på kvällen, så himla mysigt. jag älskar verkligen att bo här. jag önskar bara att jag hade tid och råd att åka iväg och åka lite skidor någon dag. men det får bli efter flytten tror jag bestämt.

åh nu blev jag akut trött faktiskt...skönt. ska sätta på lite musik att somna till och sen ska jag sova så gott fram till klockan åtta. soundtrack of our lives får det bli. världens bästa!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0