Åh vad det är skönt att var ledig

Första dagen på sjukt länge som jag kan vara ledig med gott samvete. Dagarna mellan två kurser är helt fantastiskt sköna. Jag börjar dock blir lite uttråkad nu, men jag håller på att baka bröd så det händer nåt iaf.

Deppade lite igår efter tentan tillsammans med Anna Ternheim, men sen började jag lyssna på Säkert och Miss Li och då var livet på topp igen.

Jag hade tänkt att gå och simma idag på morgonen. Dom har morgonsim mellen halv sju och nio här på onsdagar, men jag vaknade inte förrän halv elva, så det gick ju inte. Då tänkte jag att jag kanske skulle gå en sväng, sen tittade jag ut genom fönstret. Då ändrade jag mej!

Nu ska jag plocka i ordning här lite och sen fixa med brödet innan jag sätter mej med en kopp te och en god bok. Gunnar av Bob Hansson är den som står näst på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0