dumt?

jag kanske har gett mej in på nåt dumt nu, jag vet inte! men det kan ju ge mej en gratis solresa, och det är ju inte helt fel..

jag ber om ursäkt att jag har varit så seg på att skriva det sista, men det är internet är så sjukt jobbigt så jag pallar inte att sitta och vänta hela tiden. men snart åker jag ju hem till mej igen, då kommer jag nog att skriva oftare antar jag..

men nyår var bra. överskattat som alltid men två ragg, erik hette dom båda, så det var ju inte så illa, kan iofs bero på att jag stod för årets bröstchock! jag ska aldrig någonsin använda den klänningen igen!!!
så nu var det ett nytt år iaf. nya löften som inte kommer att hållas och "nya livet" som man kommer att leva i ungefär en vecka. det föll redan idag för mej!! jaja jag tror nog att det kommer att bli ett bra år. Förra året var ett av dom bästa så jag har stora förhoppningar på det här också.

nu ska jag dricka te och kolla på jane eyre innan det är dags att sova. i morgon SKA jag plugga! jag lovar!!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

gratis solresa? inte helt felt, beror väl på vad man ska göra för att få den? humhum. flyttade in lite saker igår, och det blev jätte snyggt, allt är rörigt och jag är skit trött, men vad fan! hörs, tjing!

2008-01-04 @ 12:18:10
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0