Fan plus moms

Jag var så trött och seg hela dagen igår så jag orkade typ inte göra något på hela dagen, men jag tröstade mej med att jag iaf skulle kunna somna tidigt. Två! Härligt, lika seg och trött idag också så efter seminariet så kommer jag åka hem och antingen sova, så jag är vaken hela natten igen, eller bara sitta och dumstirra in i väggen för att jag är så trött, och då kommer jag vara övertrött på kvällen så då kommer jag ändå att vara vaken. När är det meningen att jag ska hinna plugga då?
Jag ska bestäma tid för min omtenta idag också. Jag borde ha läst lite på det innan också för annars kommer det att bli som att läsa det helt på nytt, men vad fan. Plugga är för dom fula.

Saker jag borde göra, men inte kommer att göra:
-Plugga
-Sova
-Träna
-Äta något annat än mackor, vårrullar och pizza
-Städa
-Fixa kartonger så att jag kan börja packa

Äh vad fan. Man mår bara dåligt av krav och press. Jag gör en ny lista.
Saker jag borde göra, och kommer att göra
-Åka till uni
-Sitta med på seminariet
-Skriva upp omtenta tid
-Ta massa gratis grejer eftersom det är Uniaden idag
-Åka hem
-Softa i soffan/sängen

Så nu är det dags att gå till bussen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0