Fredag!!

Helgen i mitt liv har börjat nu. Och i många andra studenters liv också. Det är helgen mellen två kurser. Inga krav eller måsten, det borde finnas fler såna här helger.

Dagen har varit en bra dag. Vaknade dock och var så trött så jag trodde att jag skulle dö om jag bara öppnade ögonen, men jag lyckades komma iväg till uni där vi hade terminsutvärdering. Ganska trevligt faktiskt. Sedan bar det av ner på stan med min sambos to be..Fika i flera timmar på NK, roligast på länge.
Och jag har stora förväntningar på kvällen. Vinmys hos Kattis! Kan det bli bättre?

Nästan varje gång jag ska skriva en en adress så skriver jag wwww istället för www, ett stort problem i mitt liv just nu!! Vilket alltså kan tolkas som att livet leker!

Dags för dusch och piff innan jag ska till Kattis!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas vi ses, tror jag svänger förbi Kattis efter klassfesten!

2008-01-18 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0