Hemma igen!!

ja nu är jag äntligen i umeå igen! det är så sjukt skönt!!!
tågresan hem var dock inte kul nånstans. jag hade dock en snygg man i raden framför mej. 35 kanske och begynnande flint, men sjukt snygg. är det så att jag har sänkt mina krav?
Jag orkade inte släpa med all packning på bussen ut till mej så jag tog en taxi. 301 kr kostade det. härligt!

dagen ser ut som så här:
Packa upp klart
gå ut i snön
plugga
och i kväll ska jag bara njuta av att vara själv igen!

Jag läste en bok på tåget. Bitterfittan. Jag vet inte hur jag ska kommentera den. undertiden som jag läste den så pendlade jag mellan att tycka att det var det bästa jag har läst och att tycka att det var väldigt pretto. och så precis innan den tog slut, när jag inser att jag har mascarakladd på hela kinderna eftersom jag tydligen har gråtit igenom mej nästan hela boken, vilket mest beror på mej, inte boken, då bestämmer jag mej för att tycka att boken är sjukt bra. sen läste jag dom sista sidorna. då gick det över!
men jag skulle ändå rekomendera alla jag känner att läsa den!

Nej nu är det dags att ta tag i livet igen. Tenta på tisdag. Vad sägs om en fika eller lunch onsdag, torsdag kanske??
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0