Jag är duktig

Jag tror att det är med att inte ha några krav på sej själv är det som är grejen. Jag hade verkligen inte några som helst förväntningar på vad jag skille göra idag mer än att jag skulle gå på seminariet och försöka att säga nåt vettigt. Men nu följer att en liten lista på vad jag har gjort hittills idag:
- Varit förvånansvärt aktiv på seminariet
-Fikat
-Varit ute och gått i en timma i regnet, snön, okänt vad det var som kom från himlen
-Läst klart allt jag ska ha läst tills på fredag
-Städat
-Och ätit ordentlig mat

Jag är faktiskt förvånad själv. Jag hade tänkt att gå och simma idag också, men det blev inte så, men inte har jag dåligt samvete för det.
Och det bästa av allt är att klockan inte är så mkt så jag kan softa framför teven resten av kvällen.

Måste också få påpeka hur skönt det är att gå upp tidigt. Nej, låt mej omformulera mej, det är jobbigt som fan att gå upp tidigt speciellt när man somnade två, men det är så skönt att vara vaken på dagen och vara trött på kvällen. Jag kanske borde börja med det varje dag?

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som du gjort som sagt massor. Härligt att du känner att det är bra att gå upp tidigt, även fast det är skit!

2008-01-30 @ 20:38:35
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0