Livet

Jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu. Så här kan jag inte ha det. Klockan är nästan två och jag är inte alls trött. Beror på att jag sov till tolv idag så jag får ju skylla mej själv, men jag måste verkligen vända tillbaka på dygnet snart. Det får bli efter helgen.
Jag måste även ta tag i träningen. Känner mej ungefär som såna där slajm grejer man hade när man var liten, om ni minns?
Borde få i mej något mer än tusen mackor, kaffe och cigg.

Jaja skit samma. Pluggandet går bra iaf. Har läst ur Platon nu. Han var inte så dum han den gammla greken. Humor hade han också! Hade tänkt göra en analys på texten idag också, men hamnade framför SVT play och nu orkar jag inte. Det får bli ett senare projekt.

I morgon ska jag läsa Aristoteles och sen fika nere på stan. Sugen på några öl. Någon som är på?
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0