Ny kurs

Idag började jag, som alla andra, en ny kurs. Den verkar as rolig faktiskt. Mycket att läsa, men det kommer nog att bli mindre att göra än på förra kursen iaf. Kanske inte nu i början eftersom jag måste plugga på omtentan också.
Det första som jag kommer att fördjupa mej på nu är Antiken med idéhistorisk inriktning! Det är ju typ det som jag tycker är allra roligast! Jag ser verkligen fram emot att läsa dom här två böckerna, eller iaf den ena. Det som är tråkigt är att jag inte kommer att läsa med Elle och Erik längre, så jag kommer typ aldrig att träffa dom. Trist!!

Jag har äntligen lyckats få tag på mina efterlängtade Tingsek skivor. Sitter och lyssnar nu. Det är obeskrivligt bra!

Jag hade tänkt att jag skulle städa idag och eventuellt plugga lite till tentan, men så kom jag på att det är guldbaggegalan idag. Då går det ju inte!

Dagen var inte alls fylld av ångest och pinsamheter, som jag hade trott. Det har varit en riktigt bra dag faktiskt. En kopp te på det så är allt på topp.

Kommentarer
Postat av: Marie

Impas så av dig! Du har ett så roligt liv!

2008-01-21 @ 21:05:23
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0