Pepp

Idag har jag varit på min första träff med min grupp som jag ska läsa med nu i två veckor. Jag är så himla pepp på att läsa nu så det är helt sjukt. Jag har valt Antiken med inrikting på idéhistoria. Sjukt kul ju. Så det som jag ska läsa nu är två översiktsböcker och en text av Platon och en av Aristoteles. Det är ju typ drömmen för mej. Jag är så glad och inspirerad. Dock så hänger omtentan som ett stort orosmoln över mej men jag tänker inte tänka mer på det idag utan bara läsa och så får jag ta det problemet i morgon.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad kul! Glad för din skull!

2008-01-23 @ 14:34:07
Postat av: Marie

Vad roligt att du läser något du verkligen brinner för!

2008-01-23 @ 14:44:26
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0