Slut

Jaha, nu var den glad och positiva perioden slut igen då. Jag är ledsen Kattis och Elle att det gick ut över er idag.
Jag är så sjukt trött och bara less på det mesta. Det kanske inte var någon bra idé att vända tillbaka dygnet trots allt.
Egentligen så var dagen hur bra som helst. Gick upp tidigt för att åka till Kattis för plugg och fika. Det blev mest fika, fantastiskt gott faktiskt. Vi skulle kolla på vår nya lägenhet också när Elle kom, men eftersom som dom vägrar att svara när vi ringer så verkar det som att vi får oss en överraskning när vi flyttar.
Nu är det snart dags för sängen för att i morgon återigen vakna upp till en kravlös dag.

Jag läste nånstans att när man dör så blir himlen så som man vill ha den. Så här ser mina krav ut: Jag vill att man kommer till nånslags plats där man kan få fylla i ett formulär om vad man vill vara i nästa liv. Då skulle jag på frågan Tycker du om att springa? kryssa i JA. 
Det är egentligen mitt enda krav. Det verkar så skönt att gå ut och springa och känna att allt bara bli bättre. Jag kan dock inte springa. Det är verkligen omöjligt. och det beror inte bara på att jag är sjukt otränad nu, det var lika när jag var vältränad. Det går verkligen inte!

Så, en sista cigg och en kopp te sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0