Söndagar

Alla dagar efter jul har känts som söndagar, Tråkiga och ja men allmän jobbiga, jag hatar att det är så..
och idag när det faktiskt är söndag så har jag haft så sjukt tråkigt så jag vet inte hur jag har överlevt.

men jag ska iaf passa på att skryta lite. Jag har klar med mina frågor till tentan, det har jag varit ganska länge och jag tror att jag kan dom också..dessutom så skrev jag klart min rapport idag!!! jag är typ bäst!!!
det innebär att när jag har gjort tentan, mitt på dagen den 15, en tisdag, så kommer jag att vara helt ledig fram till den 21, en måndag!! hur skönt är inte det?! jag har inte kunnat vara ledig, med gott samvete, sen jag började läsa historia! därmed inte sagt att jag inte har varit ledig!
Åh vad jag längtar!!

Det är massa snö här nu! massa är iofs ett relativt begrepp, men innan jag flyttade till Umeå så hade jag tyckt att det var sjukt mkt snö, men jag inser ju nu att det inte alls är så mkt. typ ett par centimeter, men det är mysigt iaf.

Nu ska jag fika med min familj och sen läsaför min bror som för femte dagen i rad har 40 graders feber och körtelfeber!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0