Tre saker

Sak ett
Jag måste bara få påpeka hur sjukt duktig jag är. Jag har pluggat nästan hela dagen, och det känns inte så himla jobbigt idag faktiskt. Det är ganska så intressant för nu har jag läst det här så många gånger att jag börjar kunna dra lite slutsatser och göra egna reflektioner. Omtenta kanske är det som är grejen!

Sak två
Johanna och Markus det här är till er. Jag vet inte hur arbetsfördelningen ser ut hemma hos er, men om jag ska dömma utifrån vad som står i era bloggar så känns det lite som att Johanna är den som tar hand om hemmet. Jag tror inte att jag har läst något om städning, diskning, tvättning i din blogg Markus. Bara en liten iakttagelse som jag har gjort.

Sak tre
En sak som är så himla underskattat är vitlök. Jag hade typ inget att äta hemma men orkade inte gå och handla så jag fick komponera ihop nåt med det som jag hade. Couscous, vitkål och tomater. Låter ju inte så himla hippt, men då löste jag det hela genom att pressa vitlök över maten. Då smakade det bara vitlök, as bra.

Jaja ännu ett ovärt inlägg om mitt högst intressanta liv. Dags att återgå till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är rolig du!!

2008-01-31 @ 20:29:10
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: johannis

Du Nina, så jävla sant! WORD, som man säger.
Förresten är vitlök det äckligaste jag vet, kom ihåg det när ni ska bjuda mig på middag i kollektivet :)
Ses!

2008-01-31 @ 21:12:37
Postat av: Markus

Du Nina, du har så jävla fel, Johanna hittar inte till tvättstugan.

2008-01-31 @ 21:20:08
URL: http://bollocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0