trött

halv åtta i morse somnade jag och vaknade pigg och glad klockan tio. helt sjukt, men så var det iaf. jag har varit pigg och pluggat på ganska så bra sen dess, men nu är jag så trött så jag vet inte vad det är jag läser samtidigt så kan jag inte slappna av så mkt att jag kan somna så det är väl lika bra att jag sitter här och läser, nåt fastna ju alltid.
det är så konstigt för vissa dagar då måste jag läsa en text minst tio gånger och skriva av den ett par gånger och sen kolla igenom den massa gånger för att det ska fastna, men vissa dagar så räcker det att jag läser texten en gång så sitter den sen. idag har det varit en sån dag när jag bara behöver läsa en gång. vilket är bra för jag har hunnit med mer frågor idag redan än vad jag gjorde på hela dagen igår.

jag läste igenom några gamla blogg inlägg som jag har gjort och jag inser att jag klagar fruktansvärt mycket. hela tiden faktiskt. jag ska försöka sluta med det nu! Det är inte riktigt så illa som det låter!

nu är det dags för te och mer plugg! Den kommunistiska världen ska jag läsa om.
puss hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det knepigt att ibland lär man sig saker jättelätt och sen så tar det skit lång tid. puss

2008-01-13 @ 14:54:56
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0