Vem älskar inte Umeå dagar som denna?

Vaknar halv elva typ. Har lite ångest för att ha sovit bort en stor del av dagen, men tänker sen på att jag pluggat till elva kvällen innan och inte somnade förrän efter tre, då är det okej.
Gick upp och såg att det var helt fantastiskt väder ute. Ganska kallt men klarblå himmel och snö. Jag kommer aldrig att flytta härifrån. Gick iaf upp och duschade och åt frukost för att sen sätta mej ner och läsa lite. Kommer då på att klockan är ganska så mycket så jag måste in till stan. Läser drygt 20 sidor och hoppar på bussen in till stan. Träffar Johanna, Kattis och Frida för en fika. Sitter och pratar och dricker kaffe. Det är då livet är som bäst!
Bestämmer en spontan vinkväll hemma hos Kattis, liksom förra helgen.
Så den här helgen kommer jag att vara inneboende hos Kattis!

Gick även på stan en stund för att köpa såna där tråkiga saker som man behöver men som är sjukt tråkiga att köpa. Köpte även några saker som bara var onödiga.
Sockar
Trosor
Rakhyvlar
Hudlotion
Nagellacksborttagningsmedel
Bomulls tussar
Nagellack

Jag tänkte när jag gick på stan att jag skulle köpa ett nytt fint nagellack nu när jag har varit så duktig och pluggat i onsdags och torsdags. Hittade ett som jag tyckte var fint. Lavendel. Ja jag vet redan här borde jag ha anat att något inte stod rätt till. För nu när jag kom hem så målade jag då naglarna i den nya fina färgen. Jag ser ut som en Wannabe manikyrist!

Dags att piffa lite innan bussen går. Kanske läsa ett par sidor till?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0