Vin

Om jag skulle försöka att sammanfatta den här helgen i ett enda ord så måste det nog bli vin. Fantastiskt trevligt. Fredagen var mysig med TP och prat. Lördagen blev fest. Utgång på NH vilket var as kul. För en gångs skull så spelade dom bra musik, inte rnb. Jag var dock den enda i sällskapet som uppskattade det välkomna avbrottet. Elle var den enda som offrade sej och dansade med mej. Tack för det! Du gjorde verkligen min kväll.
Efterfest hos Kattis, med mackor och vårrullar. Fantastiskt gott.
Vaknade ganska så tidigt i dag trots att vi inte gick och la oss förän fem. Fint väder. Världen är orättvis, verkligen orättvis. Dom hittills två finaste dagarna i år var igår och idag. Bakfull som ett ägg så solen bara skar sönder ögonen. Men det är väl kanske det som är straffet för att dricka en box vin istället för att plugga.
Under ytterligare ett parti TP så får jag möta en helt ny sida av Kattis. Jag vet inte hur jag ska beskriva den. Jag skulle iaf kunna säga att den utlöstes av att hon låg under med 4-1. Jag var rädd!

Ännu ett fantastiskt ovärt blogginlägg som egentligen inte beskriver något som är värt att läsa om, men den här helgen har varit en av dom bäst!  Tack alla ni som gjorde den till det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en toppen helg, sån skulle jag oxå behöva. Men det kommer nog snart.

2008-01-27 @ 20:14:26
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0