Förklaring

Kanske är jag skyldig en förklaring till dom deppiga korta inläggen som har präglat min blogg på senaste tiden. Kanske är jag det inte. I vilket fall så kommer det en kort förklaring här.
Jag kommer inte överens med mina föräldrar så det är skit jobbigt att vara hemma. Vi kommer inte överens på en fläck. Jag är så trött och sur hela tiden, och det gör att det inte finns någon energi till att göra nåt annat än att ligga i sängen så jag kommer inte härifrån.
Jobbet har varit lite som en tillflyktsort. Visst det är jobbigt att jobba natt och allt det där, men det har ändå varit skönt att komma hemifrån. Så var det fram tills allt jävla skitsnack började. Jag är så himla trött på att jag inte kan få prata med vem jag vill utan att det kommer massa antydningar på att jag ska vara kär. Ja ni har väl ändå listat ut det. Det är jimmy jag pratar om. Jag pratar inte mer med honom än med någon annan, kanske till och med lite mindre ibland. Jag måste väl få prata med honom hur mkt jag vill. Vi är ändå ganska bra vänner. Jag tycker om honom. Tycker om, inte är kär i. Det är ganska så stor skillnad. För mej är det så iaf, för det har tagit ett jävla tag att komma över honom.
Och för övrigt så kan jag ju hälsa till er mina kära arbetskamrater att jag är inte lat. Jag sliter fan som ett djur!
Jaja, som ni märker är jag upprörd och as sur just nu, men nu har ni fått er förklaring iaf.

Kommentarer
Postat av: Lena

Nina, jag hoppas verkligen att allt blir bra snart!

Kram på dig

2008-07-05 @ 16:44:03
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Stackare, vill inte att du ska må dåligt. Fattar inte varför dom måste bry sig så men jag tror helt enkelt att det är så att dom är avis för att du har så många vänner som du har och så. Hoppas det blir bättre.

2008-07-06 @ 08:32:06
URL: http://marie1982.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag lider med dig Nina och vill att du ska må bra! Du borde vara hos oss i Umeå. Saknar dig. Ring någon dag om du vill? Kram

2008-07-06 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0