Ossian

Igår var en helt fantastisk dag. Det var Ossians namngivningsdag! Han är den sötaste och bästa lilla pojken jag någonsin har träffat.
Han kommer att få ett bra liv för han har världens bästa föräldrar, en fantastiskt stor släkt och en fantastisk fadder så klart. (jag)
Igår fick jag då träffa en stor del av Ossians släkt. Jag är avundsjuk. 78 personer var där igår, inte bara släkt men en stor del var det. 78 personer! Jag umgås med 5 personer i min släkt. Kul!

Jag får inget vettigt ur mej nu för jag är alldeles tagen av Ossian så det får bli lite bilder istället.








Kommentarer
Postat av: toraa - stolt mamma

Klassisk tänkarpose på första bilden! Ser arg ut för att han inte får ngn kaka på tredje eller ngt... Du är en bra fadder! Kramar

2008-07-06 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0