Plugga

Idag har jag satt igång med tentapluggandet igen. Ja jag är precis lika chockade som ni. Jag trodde inte heller att jag skulle börja med det förrän veckan innan, men eftersom jag jag måste klara tentan den här gången så är det väl lika bra att börja. Och tentaångesten satte in med en gång. Så nu är min fråga; borde jag försöka bearbeta den under tiden som jag pluggar för att på så vis kanske bli av med den för alltid, men då inte ha så mkt tid till att plugga på och på så vis riskera att kugga igen? Eller ska jag bara ignorera den och köra på och må om möjligt ännu sämre än jag gör nu, fram till sista augusti?

För övrigt bytte jag arbetskamrater på jobbet inatt. Jag saknar Jenny, Pontus och Tony! Det får bli min enda kommentar tror jag.

Vila nu innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0