Helgen

Jag tänkt ge en lite utförligare rapport om helgen. Den påbörjades klockan 9.00 på fredag morgon med ölfrukost och sedan bar det av ner till brännbollen. Hejade lite på Annas lag, som lär ha varit det absolut bästa laget. Tema vasaloppet. Dom spelade alltså brännboll med skidor, och vann!
Hejade även på Erik, sjukt bra var dom.

                                        
Efter en hel dag vid brännbollen så gick vi hem och klädde om till grodor. Väldigt spontant för mej eftersom jag hade fetdissat det förslaget innan, men med öl i kroppen så lät det som en bra idé. 
Så vi grodor hoppade ner igen och hejade på prinsessorna, jag tröttnade dock efter två matcher och ville hellre hänga med Anna, så jag begav mej bort till Anna och festade med henne resten av kvällen.
Man kan säga att det var roligt fram tills att det inte var det längre.

Det var fredagen. Igår bestod dagen mest av ångest och panik. Jag tog då beslutet att sluta dricka helt. Så kanske förde ångesten med sej något bra.
I övrigt gjorde jag inte så himla mycket mer. Tittade på film, och somnade.

Flytthjälp åt Anette nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är ju inte fel att ha lite "sommarlov" men det är ju detta med pengar. Varför kan man inte bara få må bra utan att behöva bekymra sig.

2008-06-01 @ 17:57:02
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0