Hemma!

Nu är jag hemma i Götene igen. Efter en mysig road trip med far och bror så har jag mest legat i solen och degat idag.
Tolv i natt for vi från Umeå, för att på så vis slippa den värsta värmen, vilket vi ju också gjorde men å andra sidan så hade jag då sovit kanske i en kvart så man kan ju inte påstå att jag var direkt utvilad och pepp på att köra 95 mil ner till oss, men vi lyckades iaf ta oss hem med mycket kaffe och njutande av naturen omkring oss. 
Nu är jag dock helt förstörd. Verkligen helt förstörd. Jag har inte sovit nåt än. Man kan säga att mitt humör är så där just nu. 
Mamma och Pappa har bröllopsdag idag så vi ska äta fin middag ikväll. Eller ja vi ska grilla och mamma har gjort potatissallad, världens godaste. Men i vilket fall som helst så måste jag hålla mej vaken ett tag till.  
Just det ja, med anledningen av den stora dagen, inte nationaldagen utan bröllopsdagen, så bakade jag också rabarberpaj till min familj. Den blev sjukt god. Jag känner mej ganska så nöjd med mej själv.

Planerna för den närmaste tiden är verkligen så himla bra. I morgon ska jag till stan och köpa ett par nya skor, så att jag kan börja springa. Sen ska jag på fest med jobbet. Vi ska fara på Göta Kanal. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag bjöd in mej själv. Jag är sjukt rädd för att åka båt. Men jag tror dock att det kommer att bli trevligt. Jag kommer ju att få träffa Jenny. Åh vad jag saknar henne.
På Söndag ska jag fara till Toraa och hänga med henne och Ossian. Hon vet inte riktigt om det än, men jag hoppas på att det blir så iaf.
På Måndag kommer kanske Anna och Daniel hit och hälsar på. Hur kul är inte det då? Helt fantastiskt skulle jag säga. Dom två är verkligen två av dom bästa människor som finns.
Sen är det dags för Hultsfred.

Just nu är inte livet allt för tråkigt. Om livet var så här i sina sämsta stunder så skulle jag aldrig ha något att klaga på.

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som du verkligen har fullt upp. Hoppas dagen har varit trevlig!

2008-06-06 @ 22:16:01
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0