Klagomål

Efter vissa klagomål från min kära vän Anette, på att jag inte uppdaterar min blogg så ska jag så snällt göra det. Jag tänkte börja med att förklara varför jag inte har uppdaterat den. Jag jobbar natt. Det innebär att jag sover till fyra varje dag och sen är helt död fram till nio och då är det dags att åka till jobbet.
Jaja tänker ni, men nu har det ju varit helg, då måste du väl ha haft tid?! Faktum är att jag nog har haft tid, men efter att ha sovit max en timma natten mellan fredag och lördags så var jag inte riktigt i ett tillstånd som gjorde det möjligt att skriva. I natt däremot så har jag sovit i 14 timmar så nu är jag ganska pigg. 

London om fyra helger. Ska bli riktigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0