Måndag! Sjuk? Lov?

Vaknade med as ont i halsen idag. Inte alls bra med tanke på att jag hade tänkt att träna idag. Nu blev det inte så utan jag har istället skrivit ett andra utkast till rapporten och städat lite. Om det är så att Martin inte har några större kommentarer på rapporten så är jag klar nu. Vilket alltså innebär att jag har lov nu. Jag tänker dock inte hoppas på det ännu utan väntar och ser vad Martin skriver.

Sjukt sur är jag också för övrigt. Orkar dock inte förklara vidare nu.

Jag längtar hem nu. Ska bli så skönt att komma hem och få bara vara ett tag. Hänga på landet och åka och bada när man vill. Helt fantastiskt. Mest av allt så saknar jag så klart alla människor hemma. Fika och häng borde bokas in snarast.
Det jobbigaste är så klart att jag kommer att sakna alla här också.

Jaja, ett förvirrat inlägg till har lagts till listan, jag skyller på halsont, feber och pollenallergi.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tråkigt att vara sjuk. Hoppas att du får lov nu.

2008-06-02 @ 21:44:06
URL: http://marie1982.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0