Midsommar

Jaha då var årets midsommar firande över för i år, eller i alla fall för mej. Den firades i goda vänners lag som alltid. Enligt tradition så firar vi som hängde på gymnasiet alltid midsommar tillsammans. I år var jag faktiskt en smula skeptisk innan. Visst det är klart att det är kul att träffa alla, men det kändes samtidigt jobbigt. Alla frågor om vad som har hänt sen sist och man fallar ju så lätt in i gamla mönster igen. Jag gillar inte det. Men det blev väldans trevligt. Det var mysigt och bra på alla sätt och vis, men å andra sidan så blev jag så tacksam och glad över att jag har flyttat så långt och förändrats så mycket som jag faktiskt har gjort. Jag menar inte på något sätt att dom andra inte har förändrats eller gjort nåt eller så, för det har dom verkligen, kanske mer än mej. Det jag blev mest glad över var att jag har förändrats i en annan riktning än vad jag hade gjort om jag hade bott kvar här. Jag är så nöjd.
Nu måste jag sova, men jag ser fram emot att eventuellt träffa alla i morgon igen. Och kanske en London tripp i slutet av sommaren. Det skulle faktiskt vara en helt fantastisk avslutning på sommaren.
Glad midsommar och God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0