50-tal

Igår förflyttade vi oss bakåt i tiden. Själva omvandligen kom när Catti ringde på dörren och såg ut som en 50-tals kvinna, med en paj med en rutig bakduk på. Fantastiskt!
Inflyttningsfesten var jätte lyckad. Kort på stay-ups. Vinfläckar i hela trapphuset. Twist på NH. En lyckad kväll helt enkelt. 
Jag tog ett viktigt beslut igår också. Jag ska sluta med det där. Jag tycker ju inte ens om det. 
Jag vill iaf tacka alla som kom på festen. Mina sambos, Catti, Anna och Erik, ni gjorde min kväll.

Jag funderar på att träna i morgon. Ja jag vet, jag är jätteförvånad över mej själv, men jag är faktiskt ganska så pepp.  

Jag har skrivit klart rapporten nu också. Den blev så sjukt dålig, men jag är ändå ganska så nöjd över mej själv, att jag fick ihop nåt iaf..Så i morgon ska jag börja med lektionsplaneringen. Jag hoppas att det kommer att gå bra.

Nu ska jag kolla klart på Matrix och sen ska jag sova. Hoppas att jag slipper vara bakis när jag vaknar i morgon för den här dagen har varit överjävlig. Aldrig mer säger jag bara!
Puss

Kommentarer
Postat av: anette

hejdu! ledsen att jag inte kom på inflyttningsfesten, men jag va helt förstörd på kvällen och skulle upp o jobba kl 8 i lördags. Hoppas ni hade roligt iallafall! Du får ju komma på våran inflyttningsfest ändå om du vill och är kvar i stan :p

2008-03-16 @ 10:25:47
URL: http://aaanette.blogg.se
Postat av: kattis

HAR MAN SAGT A FÅR MAN SÄGA B! du har nu officiellt brutit mot en regel i detta kollektiv. öråd nästa. ps om du inte hittar mig nånstans ligger jag förmodligen i min säng och knäppr kort på min vacka bakdel. over and out. och inget mer regelbrytande nu!

2008-03-16 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0