Äntligen helg

Åh äntligen äntligen är det över. Föreläsningen gick som en dans. Okej nu kanske jag överdrev lite, men det kändes helt okej iaf så det var skönt. Det enda som Martin kommenterade som inte var rent faktabaserat var att jag skulle lära mej att ta mer plats, och det handlar ju inte bara om mej när jag leker lärare utan alltid, och det kom ju inte heller som någon direkt överraskning.

Ja men nu är det helg iaf. Hur skönt är inte det då? Hade jag haft pengar så hade jag tagit mej en fylla med start nu och med stopp på måndag. Hade varit nice, men men..nu är man ju en fattig student. Lika bra det kanske. I helgen ska jag iaf gå på fest nykter för första gången på evigheter. Kul kul.

Jag har sovit hela eftermiddagen idag. Känns bra. Nu kommer jag ju att vara vaken hela natten. Någon som vill komma hit med en box vin och hänga? Säg ja säg ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0