Äntligen..

..har vi internet igen! Vi har bara ett litet problem, det funkar bara på min dator. Jag klagar ju så klart inte, men det är lite synd om Kattis och Elle. Om det är någon som är haj på det där med tekniska prylar så är ni välkomna hit!

För övrigt så har flytten gått hur bra som helst. Jag bor just nu i världen bästa kollektiv. Istidsgatan 23, alla är välkomna!

Jag har dock lite smått ångest inför uppgiften vi har nu. Jag orkar inte ens berätta om den för bara tanken är jobbig. Jag har dock kommit på en bra strategi för hur jag ska klara av det. Jag ska inte göra den!

Nu ska jag städa lite för jag får nämligen finbesök i morgon. Världens bästa Zälle kommer hit!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilket fint gatunamn! Istidsgatan. Jätte fint! Hoppas det kommer vara
bra att bo där!

2008-03-06 @ 14:40:19
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0