En trevlig/obehaglig överraskning

Idag började veckan när vi ska hålla i egna föreläsningar för klassen. Har för övrigt ångest inför det, men det var inte det jag skulle berätta.
Vaknade tidigt, pluggade, diskade och gick till skolan vid ett, var inte på jättebra humör men absolut inte på något dåligt humör. Satte mej vid ett bord med dom andra i min grupp tills klockan var dags.
Till saken hör också att i vår grupp så skulle det vara en kille med som redan har läst den här kursen men missade det här momentet. Men iaf, jag gick till min sal och kliver in. Får en fullkomlig shock. Vem sitter inte där då? Jo men så klart ett gammalt ragg. En kille som jag följde med hem för ett tag sen. Kul liksom! Vi låtsades bara som att vi inte kände varandra och sa inte ens hej.

Kaffe nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0