Föreläsning

I morgon ska jag hålla en föreläsning om rysk imperialism på 30 minuter. Jag gjorde nyss föreläsningen för mej själv för att se hur lång tid det tog. 17 min, och då pratade jag extra långsamt. Känns bra att jag är så förberedd! Bra Nina! Sämst i klassen, men det gör inget.
Jag längtar så tills det är över i morgon. När jag kommer hem ska jag skriva den reflekterande rapporten sen behöver jag inte plugga nåt förrän på Tisdag. Hur skönt som helst. Egentligen borde jag börja tänka på omtentan nu också. Det är inte så långt kvar innan jag ska göra den, men jag tänker fortsätta att förtränga det.

Umeå Open nästa helg. Är det nån som är pepp? Jag vill jättegärna gå, men det är för dyrt. Om det är nån som vill följa med så kan jag dock tänka mej att bortse från det. Anna? Jag behöver verkligen lite bra live musik och en härlig ölfylla.

Bara en fråga. Var är Rickard? Han loggar alltid in elva och nu är klockan halv tolv. Jag som hade tusen saker som jag behövde prata med honom om. Jaja, jag får väl sova istället då.
Önska mej lycka till i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0