Fredag

Äntligen äntligen helg. Som jag har längtat.
Planen var att jag skulle gå upp ganska så tidigt för att hinna plugga och städa innan jag måste göra mej i ordning för festen ikväll. Men jag försov mej så klart. Jag kommer nog hinna med det mesta ändå, hoppas jag.

I natt drömde jag om att jag var ute och sprang. Och det var typ det skönaste jag har varit med om! Jag kanske ska ta det som ett tecken för att jag ska börja träna nu? Å andra sidan så drömde jag också att jag fick bröstcanser men vägrade att operera bort nåt så jag skulle dö.

Det känns lite som att jag inte riktigt har kontroll. Det är jätte stökigt här, men jag orkar inte bry mej. Jag känner att jag inte riktigt lever upp till mitt städbehov. Jag känner också att jag inte har någon motivation till att plugga. Så jag kanske tar en pluggfri dag idag också och pluggar i helgen istället.

Nu ska jag gå och använda mina nya dyra clinique produkter som jag har köpt. Ska se om jag kan få en underbar hy som dom har utlovat. Jag är tveksam!

Glöm inte festen ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pluggfri dag och plugga i helgen?Jag är tveksam...

2008-03-14 @ 14:22:38
Postat av: Lena

Hejsan , jag fick just reda på av Filip att du hade blogg , kul att läsa :)

puss puss , Lena

2008-03-14 @ 18:50:55
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se
Postat av: Lena

Haha , jadå , han är så snäll så ! :)
puss o kram

2008-03-15 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0