Grupparbete och dejtande

Nu har vi börjat med tema arbetet i skolan. Vi fick ett brev som vi ska ta reda på så mycket som möjligt om. Typ vem han/hon var som skrev det osv. Och detta ska då ske i grupp. Jag och grupparbeten går som inte ihop så jag har löste det på mitt eget lilla vis. Jag tog på mej ungefär halva uppgiften så jag kan sitta hemma och jobba. Smart tycker jag!

Ikväll ska jag på dejt också. Ganska så opepp. Det är ju inte så att jag tar det seriöst nånstans, men det känns ändå lite jobbigt. Jobbig situation liksom. Men vad fan, gratis mat på Lottas är ju inte så tråkigt.

Nu är frågan om jag ska gå och handla först och sen sätta mej och plugga, eller om jag ska plugga en stund först och sen gå och handla. Jag hatar att ta beslut!

Kommentarer
Postat av: Lena

Smart där Nina :) oooh en dejt, härligt där ;) hehe. Men du, jag måste bara fråga; vart hittade du dina blå Converse? Jag har letat efter såna överallt! puss puss

2008-03-25 @ 17:53:18
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0