IKSU

Gissa vem som har varit och tränat på IKSU idag då? Jo jag! Jag köpt ett kort och var på mitt första pass idag. Jag är sjukt stolt över mej själv. Jag var visserligen sämst i gruppen men det gör inget och det är inte det jag är stolt över. Jag är stolt över att jag inte gick och satte mej i ett hörn och grät.
Vi tog ett funkpass. Sjukt kul, men som sagt så var jag sämst. Men nästa gång kommer jag nog inte att vara sämst. Kanske bara näst sämst.
Jaja nog om IKSU och att jag är stolt.

Spontanfest igår här. Det ramlade in fulla människor under kvällen och jag sprang runt i pjamas och var osminkad, men det blev en trevlig kväll.
Ikväll är det utgång som gäller. Först tacos hos nån av Kattis vänner och sen NH. Det kommer att bli en bra kväll.

Just det, har jag nämnt att jag är ganska så stolt över mej själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0