Kattfan

På order av Kattis så ska jag nu skriva ett blogginlägg.
Jag ligger nu i hennes säng och försöker att hjälpa henne med pluggandet, alltså ligger och pratar med folk på msn, som det även ser ut när jag ska plugga.
Jag har lovat Kattis en massa saker. Tex att inte säga A utan att säga B. Och att jag ska sluta tala om hur bäst hon är hela tiden, men hon liksom jag vet mkt väl att jag inte håller vad jag lovar.

Till Kattis
Nu när jag ligger här i din säng och tittar på hur koncentrerat du stirrar på skärmen, så är det första som slår mej. Hur gör du för att få till din rockabillylugg? Det andra som slår mej är hur fantastiskt duktig du är. Hela dagen har du suttit med en uppgift som jag skulle ha gett upp för länge sen. Du sitter och skrattar åt dina formuleringar och jag önskar att jag ens skulle kunna komma i närheten av dom.
Det är inte för intet som du är BIK.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh, tack Nina! Jag är så glad för det! :D
Krram kram

2008-03-28 @ 06:58:55
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se
Postat av: Lena

Haha, nej det tror jag inte. Jag har bara så tur! Haha, men tack! Du får med ha en bra helg Nina! Kramar

2008-03-28 @ 20:35:42
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0