Linda

Det här inlägget är tillägnat Linda, och bara henne.
Jag tycker så mkt om Linda, har gjort det sen allra första gången vi träffades och ju mer jag lär känna henne desto mer förstår jag vilken bra människa hon är. Hon är den som jag alltid har velat vara men inte haft modet att bli.
Men nu förstår jag att det är ju mkt bättre att vara vän med henne än att vara henne. Ska jag då ligga och skratta åt mej själv? Det går ju inte..
Linda är den klokaste, mest genomtänkta, roligaste och smartaste människan jag vet! Jag är så glad och tacksam över att vi känner varandra.
Just nu önskar jag bara att hon kunde komma hem ifrån Fiskvik så att vi kan hänga lite!

Nu är det dags för en promenad runt nydala igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: kattis

jag vill också ha ett eget inlägg. men JUST ja. du skulle ju sluta tjata om hur bra jag var ;) HÄNG MED PÅ NH!

2008-03-19 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0