Måndag

Jaha då var det måndag igen. Jag gillar inte måndagar, för måndagar innebär oftast att man måste ta tag livet igen, och likaså är det idag efter en otroligt slapp och trevlig helg. Det är dock nu som jag ångrar att jag inte läste dom där sidorna igår, det hade varit så mkt lättare att börja idag då.

Jag klev upp åtta idag för att börja plugga, nu, 2 timmar och en kvart senare så har jag fortfarande inte börjat. Men det är på gång iaf. Rysk imperialism. Det är exakt lika roligt som det låter!

Iaf, jag tror att det börjar bli vår här uppe idag. Snön smälter och det var alldeles för varmt med en tjocktröja under jackan. Jag längtar efter våren nu. Visserligen så älskar jag vintern, när det är iskallt och klarblå himmel, men några såna dagar var det länge sen det var. Så nu vill jag bara ha vår. Nyutslagna björkar, tussilago och vårskor.

Rysk imperialism  var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0