Ny vecka

Då var påsken över då. Vad ska jag säga om den. I Fredags så gick jag och Elle till Ersboda för att handla mat som vi skulle ha med oss på knytkalasen. Skit kallt var det, men det var ändå mysigt att gå och handla ihop och så. I lördags så var vi då på knytkalas. Jag var ganska opepp från början, men vi gick dit iaf. Vi skulle vara där två, men då var det ingen annan som var där så vi fick stå och vänta as länge. Tillslut blev vi iaf uppbjuden till Nittons lägenhet. Skabbigare boende får man nog leta efter tror jag.
Det visade sej att knytkalasen blev riktigt bra till slut. Uffe hade bjudit upp vänner hemifrån han så det var folk från Trollhättan där. Så skönt att höra min dialekt lite. Det kändes som hemma. Maten var god, sällskapet trevligt men vi gick iaf hem ett tag för att vila och fixa för kvällen.
Frans, Felix och Kim kom hit och eftersom dom inte orkade gå till Ålidhem så åkte vi taxi. Felix betalade. Han var förresten det snyggaste jag har sett på sjukt länge. Han ser exakt ut så som jag vill att min framtida man ska se ut.
När i kom tillbaka så var dom flesta ganska så fulla. Jag hade ganska så tråkigt. Pratade mest med Kim. Sen var den en kille som, ja jag vet inte vad han höll på med, men han var jätte på och fattade inte när jag sa nej. Jävla as.
Sen bar det iaf iväg ner på Scharinska. Taxi igen, Uffe betalade, lite dåligt samvete men det gick inga bussar och det var sjukt kallt ute. Vi kom ner. Gratis inträde. Kalas. Det skulle vara ska musik ute, jag hörde inte en enda skalåt. Alla bildade par med en gång, men jag blev över. Kul kul. Så tillslut bestämde jag mej för att gå hem iaf. As kallt, men det var som att kroppen domnade bort, men när jag kom in här hemma så insåg jag hur mkt jag borde ha frusit. Jag var alldeles knallröd och iskall på hela kroppen.
Gud vilket tråkigt inlägg det här blir.
Men iaf igår så städade vi och sen hade vi filmmys hela kvällen. Först såg vi chocolat, sen Bring it on och sen började vi se på Moulin Rouge men vi såg inte klart den.
Idag blir det rapport skrivande och promenad runt nydalasjön tror jag. I morgon ska jag ju tydligen köpa ett Iksu kort så det är väl lika bra att sätta igång.

Nu kommer jag iaf till det viktigaste, anledningen till att jag började skriva idag. Jag har en ny vän. Mer än så tänker jag inte berätta än!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, fin blogg!
Var med och tävla i min blogg om du vill! =)
ha en Trevlig dag!

2008-03-24 @ 09:49:17
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: kattis

men inte IGEN. har manh sagt a får man säga b. HUR många gånger ska jag behöva tala om detta?!? snart kommer jag tillbaka och håller koll på filmiddagar och annat! =)

2008-03-24 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0