Onsdag

Ännu en pluggdag ligger framför mej, men till skillnad från dom föregående dagarna så känner jag mej ganska så motiverad och pepp idag, så det känns bra. Jag har börjat skriva på rapporten idag och jag hoppas att jag hinner klart med den idag eller i morgon. Jag måste hinna ner på stan någon dag också, men jag får nog ta det i morgon eller på fredag skulle jag tro.
Ni kommer väl på inflyttingsfesten på fredag?

Jag har börjat kolla på klass 9A nu. Jag vägrade att göra det först eftersom jag tyckte att dom gick in med lite fel perspektiv, som om det var lärarnas fel till att klassen inte fungerade, när det kanske egentligen handlar om något annat. Nu har jag iaf börjat titta på det eftersom jag kände att jag ändå ville hänga med i debatten om skolan och jag kan inte sitta och säga att jag inte tycker att programmet är bra om jag inte har sett det. Och nu har jag fastnat. Jag har bara sett dom två första avsnitten, men det ska bli väldigt kul att se hur det går. Jag känner mej mer motiverad att plugga också när jag ser på det så det är ju bra.

Jaja nu är det dags att ta tag i krimkriget och rysk imperialism.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 11:14:30
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0