Opepp

Jag är verkligen så opepp på plugg nu. Det går så segt framåt. Jag längtar verkligen efter påsk. Fyra dagar som är pluggfria, det ska bli så underbart skönt. Egentligen så är det inget svårt att göra den är föreläsningsplaneringen men jag är så trött och omotiverad att jag inte kommer någonstans.

Jag fick en tillrättavisning av kvartersvärden idag också. För att vi hade bokat två tvättider. Om man har två stycken tvättmarkörer så är det väl klart att man gör det, dessutom är vi tre personer och i hinner inte tvätta på fem timmar. Jag blev lite sur. Mest för att hon var sur när hon var här. Man kan väl få göra misstag eller?

Nu måste jag ta tag i pluggande igen. ÅHHH!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackare!! Låter inte som en bra dag... Men snart är det påsk! :) kramar o lycka till!

2008-03-18 @ 17:38:15
Postat av: Ivana

Äsch glöm åtta dagars ledighet, jag blev lurad av klassen för att de sa att caset vi ska hålla på med ska vara klart på fredag & jag trodde de menade den här fredagen! Suck!

2008-03-18 @ 19:52:41
URL: http://roughcookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0