Sämst

Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera min blogg, men nu ska jag ta tag i det igen.
Vad har hänt sen sist då? Jo jag har flyttat till världens bästa kollektiv. Det kommer verkligen att bli as bra det här.  Jag har bara en liten invändning, hur tänker man när man tapetserar ett rum med rosa tapeter. Det är helt obegripligt för mej. Jag hatar rosa! Jag funderar på att tapetsera om, men vi får se hur det blir. Jag har ju absolut inga pengar så antagligen kommer det aldrig att bli av.
Jag ska också köpa en ny säng och en ny garderob så det kommer att gå ganska så mkt pengar nu ändå.

Zälle har varit här och hälsat på också. Hur kul som helst. Hon var den första som lyckades pallra sej upp hit och hälsa på. Vi var på Kent i Övik. Det var verkligen inte den bästa spelningen jag har varit på men det var ändå hur bra som helst. Jag kommer nog att leva på det ett tag här nu skulle jag tro.
I lördags var vi på Corona. Jag hade ganska så kul faktiskt. Kul att få visa Zälle Corona, men ja Corona är ju Corona. Plus att det bra dansgolvet var stängt!
Det var iaf hur bra som helst att hon var här!

Nästa fredag hoppas jag att ni inte har planerat något annat än att komma hit på inflyttningsfest! Jag förväntar mej att se alla här.

Ivana, du kan inte stänga din blogg utan att ge mej lösenordet! Hur ska jag då kunna läsa!?

Idag är det städ och pluggdag. Jag har ansvar för köket. När jag är klar där så kommer det att se som nytt ut. Med nyutslagna tulpaner på bordet!

Jag vet att jag har lovat att berätta om min mardröms upplevelse när jag var med Filip i skolan, och jag ska göra det snart. Bara inte precis nu, för nu ska jag städa och sen läsa om rysk imperialism.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0