Sjuk

Vaknade klockan sju i morse och jag kunde typ inte röra på mej. Ont i hela kroppen och trött som fan. Tänkte att det berodde på att jag inte har sovit nåt i natt så jag bestämde mej för att somna om. Sen insåg jag att jag var sjuk. Skönt för samvetet, eftersom vi har grupparbete nu så känns det dumt att inte vara där bara för att man inte orkade gå upp, men nu har jag ju faktiskt ett giltigt skäl. Dessutom kan jag ju fortfarande göra min del här hemma. Plugga i sängen har väl hänt förr.

Jag är så pepp på att göra massa saker. Börja träna, jobba så jag kan tjäna ihop pengar så att jag kan ut och resa, åka hem och träffa Ossian. Ja men typ allt utom att plugga just nu. Den där jävla omtentan är det som förstör allt! Jag hatar den verkligen!

Jaja dags att äta frukost och sen kanske en dusch innan pluggandet.


Förresten, jag tycker allt mer om min nya vän!


Kommentarer
Postat av: Lena

Okej, jag hittar nog några, men tack :D krya på dej! puss puss

2008-03-26 @ 20:00:04
URL: http://lenaasvanberg.blogg.se
Postat av: johanna

jag tänkte hälsa på med Stella i helgen men fick reda på att Elle är dunderallergisk! Så efter helgen, kommer jag?

2008-03-26 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0